Polityka prywatności
Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności witryny internetowej są poufne w żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. “O ochronie danych osobowych”. Zgodnie z tą ustawą Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania. Klient ma dostęp do swoich danych osobowych, które może przeglądać, zmieniać (na koncie klienta w witrynie internetowej) lub całkowicie usunąć (na żądanie).
Administracja:
Zgodnie z rozporządzeniem o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. („RODO”) umożliwiamy klientowi zdobycie pełnej informacji i kontroli w zakresie przetwarzania przez nas danych oraz udostępnienie narzędzi pozwalających na korzystanie z uprawnień wynikających z przepisów prawa. Poniżej przedstawiamy informacje, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe, jak dbamy o ich bezpieczeństwo i komu je udostępniamy. Zakres przetwarzanych danych osobowych : imię, nazwisko, adres, nazwa firmy (jeśli występuje), nip (jeśli występuje), adres e-mail, numer telefonu.
1.Podmiot przetwarzający dane osobowe:
Administratorem danych osobowych jest DABEX-Bydgoszcz Sp. z o.o., ul. Toruńska 151, 85-880 Bydgoszcz, NIP: 953-24-95-047, , telefon: (52) 375 39 39 lub (52) 375 38 38, Spółka wpisana do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym w Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS, numer 0000236325, NIP: 953-24-95-047, REGON: 340019810, kapitał zakładowy: 152900,00 PLN, Zarząd: Zbigniew Koziatek – Prezes Zarządu, Prokurent: Justyn Koziatek.
2. Przysługujące prawa:
Klientowi witryny internetowej przysługują następujące prawa:
- Prawo do informacji, w jaki sposób są przetwarzane Twoje dane osobowe,
- Prawo do dostępu i aktualizacji danych,
- Prawo do żądania usunięcia danych,
- Żądania ograniczenia przetwarzania danych,
- Zgłoszenia sprzeciwu co do przetwarzania Twoich danych, jeżeli podstawą przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora lub wykonywanie zadań w interesie publicznym,
- Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych,
- Przeniesienia danych,
- Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
3. Podstawa prawna do przetwarzania danych:
W związku z korzystaniem ze witryny internetowej Administrator zbiera dane osobowe:
- Za Twoją uprzednio wyrażoną zgodą (art. 6 ust. 1 lit a RODO) – w tym zakresie Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych (za wyjątkiem przetwarzania danych w celu marketingu bezpośredniego w oparciu o art. 6 ust. 1 lit f RODO),
- W celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO), w zakresie umów o świadczenie usług drogą elektroniczną w szczególności: Konto Klienta (obejmującej w szczególności umożliwienie korzystania z funkcjonalności takich jak składanie zamówień, dokonywanie płatności, zarządzenie swoim kontem, rozwiązywanie problemów technicznych, obsługę zamówień kierowanych do obsługi Witryny internetowej), Newsletter, Formularz Zamówień oraz w zakresie umów sprzedaży,
- Gdy jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit c RODO), w tym: obowiązków wynikających z przepisów podatkowych, rachunkowych, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną,
- Gdy jest to niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią (art. 6 ust. 1 lit f RODO). W przypadku, gdy podanie przez Panią/Pana danych osobowych następuje w celu zawarcia umowy ze Witryną internetową, podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia tej Umowy. Podanie danych osobowych w tej sytuacji jest dobrowolne, jednak konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości zawarcia umowy ze Witryną internetową.
4. Udostępniane dane:
W przetwarzaniu Danych Osobowych w ograniczonym zakresie mogą brać udział podmioty wspierające Administratora w jego bieżącej działalności, w szczególności:
- agencje marketingowe i inne podmioty wspierające nas w działaniach marketingowych,
- zewnętrzni dostawcy usług informatycznych (w tym systemów IT),
- podmioty świadczące nam usługi doradcze,
- podmioty prowadzące działalność kurierską,
- operatorzy płatności internetowych,
- podmioty współpracujące z nami w ramach usług sprzedażowych.
5. Okres przechowywania danych:
Przekazane przez Klienta dane Administrator będzie przetwarzać w okresie niezbędnym do realizacji umowy sprzedaży, a także roszczeń reklamacyjnych, jak również potwierdzenia wykonania obowiązków oraz dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, które mogą być kierowane przeciwko administratorowi – jednak nie dłużej niż 10 lat od dnia przekazania danych przez klienta. W przypadku, gdy zgłosisz żądanie usunięcia konta w sklepie, Administrator może przetwarzać Twoje dane w okresie niezbędnym do potwierdzenia wykonania naszych obowiązków oraz dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, które mogą być kierowane przeciwko Administratorowi – jednak nie dłużej niż 10 lat od dnia przekazania danych przez klienta.
6. Bezpieczeństwo
Administrator zobowiązuje się dbać o należyte zabezpieczenie danych oraz przestrzegania tajemnicy związanej z przechowywaniem danych.
7. Pozostałe postanowienia
W sprawach nieuregulowanych regulaminem zastosowanie mają postanowienia Kodeksu cywilnego i odpowiednich ustaw prawa polskiego, a także prawa Unii Europejskiej, w szczególności RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).